Se for deg dette: Du er styrer i en barnehage og trenger sårt en elektriker for et serviceoppdrag så snart som overhodet mulig. Du husker kanskje ikke hvilken leverandør du kontaktet for dette sist, heller ikke hva som ble utført og til hvilken pris. Når du først erindrer hvilken bedrift som utførte siste servicebesøk opplever du at det tar lang tid før en servicetekniker dukker opp. I tillegg kommer det en faktura høyere enn forventet og avtalt.
Noen synes kanskje dette scenarioet er gjenkjennelig? Å ha mange ulike småleverandører av serviceoppdrag kan være både uoversiktlig, lite effektivt og dyrt.
Å velge èn leverandør og ett kontaktpunkt kan lette arbeidsdagen din betydelig og det er mange fordeler med å ha en leverandør for alle tekniske oppdrag:
Mer forutsigbare kostnader
Tekniske eksperter tilstede når du trenger det
Rask responstid og 100% garanti for gjeldende forskrifter og lover, inkl. brannvernarbeid
Økt brukertilfredshet
Høres dette ut som noe for deg? Ønsker du ett kontaktpunkt for alle tekniske oppdrag?